Dilarac Almad kesinlikle gereksiz yani devlette doğurulur gene o para verilmez çocuğumun bütün masrafını karşılar oda takımı bile alırım abartmışlar doktorlar be
beyzanur_kbn Dilarac gerçekten bu nasıl fiyatlar şaşırıp kalıyorum, kordonlarımı bağlatmayı düşündüğüm için özelde doğum yapma durumum var büyük ihtimalle, ama kızımı çam sakurada dünyaya getirdim o kadar memnun kaldım ki anlatamam
melismom1 Almad evet bana da aynısı söylendi.Doçent ünvanı aldığı için bu şekilde güncelleme olmuş.Kime gideceksiniz şimdi belli mi?
Merve-metin Almad merhaba naptınız acaba doktorunuzu değiştirdiniz mi acaba yoksa aynı doktordan devam mı ediyorsunuz ? Bende gittim bana da doğum için 30 bin dediler sanırım diğer doktorlar operatör doktor diye geçiyor Melih bey yar.doçent diye geçiyor ondan fiyat farkı var diye düşünüyorum
Almad Merve-metin aynen öyle ondan dolayı fiyat farkı var ben doğumumu 2 gün önce yaptım normal doğum diye güne başladık fakat sezeryan oldum şuanda bende kızımda iyiyiz allah isteyen herkese nasip etsin
Hasret3449 Almad canım siz sezeryana nerede oldunuz benim de hastane kapanmış doktor ve hastane arayışındayım Rabbim analı babali büyütsün inşallah
Merve-metin Almad nst ücreti ne kadar acaba birde Melih hoca nstye kaçıncı hafta başlatıyor haftaya kontrol var 30 haftalık oluyorum bazı doktorlar 30.haftada başlatıyormuş nstye
Zeynepyldz1 Yaklaşık 1 ay önce zaten fiyatlara güncelleme gelmişti bende melih hoca takipliyim doçent olduğundan dolayı farkı var diğerlerine yılbaşında gelecek melih hoca sabit kalıcak dediler bizede benimde doğumum şubat ayı gibi 30 bin ödeyeceğim. Memnun kaldınız mı melih hocadan
Merve-metin Zeynepyldz1 ben memnun kaldım çok enerjik güleryüzlü aklınızda asla soru işareti kalmıyor