Melisss12 Ayse_2807 oy maşallah açıklık için bir şey demedi doktor sadece muayene sonrası çatın geniş doğurabilirsin dedi ve hurma yürüyüşleri de söyledi tabi 🥹
Melisss12 nisanela bence kişiden kişiye değişiyor bende çok korkarak gittim bana da kimisi acıyor kimisi acımıyor dedi ama benim çok acımadı rahat bırak kendini bence düşünme inşallah kolaylıkla olursun muayeneni ☺️🙏🏻
Melisss12 plajterligi ay mutlaka deneyeyim bende her gün girmeye çalışıyorum duşa ve de yürümeye her ne kadar zorlansam da yürürken 😂🤦🏻♀️
Kaddze Makbule_199110 normalde bende ilk cocugumda kesin 4 tane yaparim demistim ama o goz yok artik ama eger yapabilcek gucte olsaydim yapardim bende cunku gercekten kalabalik olmak cok cocuklu olmak daha guzel
Melisss12 Kaddze bence de bende aslında yapısal olduğunu düşünüyorum bakalım hayırlısı rabbim bekleyen herkese nasip etsin doğumu olacaklara da bir nefeste kavuşmayı nasip etsin inşallahh ☺️🙏🏻
Kaddze Melisss12 amin rabbim sag saglim kucagina almayi nasip etsin insAllah hakkinda hayirlisi olsun