Kızlar selam biz 37+2 haftalığız dün çatı muayenesi oldum kalp rahatsızlığımdan dolayı hep sezeryan diye kurmuştum kendimi 🤦🏻♀️
Dün doktor muayene de sen normal doğum yaparsın çatın müsait gün de 2 hurma ve adaçayı içmem gerektiğini söyledi çarşamba günü bir daha gideceğim bebek şuan 37+2 haftada 3,500 kilo açılma için neler yapmam lazım acaba ve normal doğum hakkında hiç bir bilgim yok ne zaman gelir nasıl olur dertleşmeye geldim 🤦🏻♀️☺️