Dilek-07 9+2 deyiz ilk 2 ay hiç birşey anlamadım bulantım kusmam yoktu ama 9. Hafta da bi geldi prilam da içsem ne içersem içeyim asla fayda etmedi yediğim içtiğim ne varsa attırıyor bu normal mi?
Susu45 Dilek-07 valla bazen prilamda fayda etmediği oluyor 12.haftadan sonra rahatlayacaksın diyor herkes inşallah geçer evet çok normal etrafımda ilaç kullanıp hala kötü olanlar var