Susu45 Nasılsınız nasıl gidiyor yarın kontrol var 3 haftadır merakla bekliyorum hadi muhabbet edelim☺️
Melisi2 Susu45 9+4 benimde kontrolüm bu ayın 26 sında heyecanla bekliyorum belki cinsiyet belli olur😍
akkrn Susu45 bende 8+4’üm. Bulantılı geçiyor ama hiç şikayetçi değilim sağlıklı olsun da bebiş. Benim kontrol de haftaya ve ben her hafta gidip iyi mi diye görmek istiyorum aslında öncesinde kaybın olduğu için endişeliyim 😔
sedamusa Susu45 9+4 şuan benimde son kontrol 3 hafta önceydi daha kontrolüme 10 gün var beklemek çok zor ister istemez endişeleniyorum
monica50 kız 9+5′te ultrasona girdim doktor pat diye erkeğe benziyor dedi şoktayım böyle öğrenmek istememiştim 😂
monica50 Melisi2 valla bi çıkıntı gösterdi bak bu gelişince pipi oluyo dedi 😂 bilemiyorum kesin gözüyle bakmak istemiyorum ama bana da erkek gibi geldi
monica50 Susu45 kız hemen parti düşünme ben ikili testi bekliyorum etrafıma söylemek için 😂😂 o kadar kesin değildir
Susu45 akkrn inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bende bulantı ilacı ile duruyorum ama alıştım artık bu duruma sanırım
akkrn Susu45 ben de öyle prilam içiyorum yine de o baya iyi geldi çok şükür bi gün içmedim mahvoldum o gün. Sizin de arada bazı günler hamilelik belirtileriniz kayboluyor mu
Susu45 akkrn oluyor bazen unutturuyor kendini resmen ama dediğin gibi ilacı içmediğimde acillik oldum