Heyzilandmercimek Eliffyamann evet evet götürdük, su balonlarını patlatıp krem sürüp sarmışlardı pansuman günü bekliyorum
Heyzilandmercimek Fundaaaaa bilgi için teşekkür ederim ama yanık acile götürdüm kendileri balonları patlatıp krem sürdüler var sardılar pansuman gününü bekliyorum silverdin falan verecekmisiniz dedim hayır gerekli pansumanı biz yapıcaz dedi :/
Heyzilandmercimek Minik_kuzularim sizede çok geçmiş olsun. Rabbim evlatlarımızı korusun gerçekten Allah düşmanıma bile yaşatmasın 🤲🏻
Heyzilandmercimek Aslaninannesi_ yanık acile götürmüştüm elleri sarılı şuan pansumandan sonra soracağım olur derlerse yaparım hemen
busraanneoluyor Heyzilandmercimek hemen anında yumurta beyazı surmenizi onerirdim ama sanırım geç oldu …. Rabbim şifa versin inşallah
Heyzilandmercimek busraanneoluyor allah razı olsun, evet bir kaç kişi daha söylesi yumurta beyazını ama malesef bilmiyordum ama doktorlarda ilk müdahalede sadece su dediler
Heyzilandmercimek AnayimBenAna_ su baloncuklarını patlattılar ve bir krem sürüp sardılar bir kaç gün sargılı kalacak. Bu krem sayesinde hızlıca iyileşme sürecine girecek dediler pansuman gününü bekliyorum canım. Bebeğimde iyi çok şükür :/
Crnogzhn Bizde mumdan yapılan bi bitkisel karışım var içinde zeytinyağı da var keşke yakınımda olsanız verseydim size 3 derece yanığı izsiz şekilde geçirdi kadının ayağı çürümüş gibiydi iz bile yok Kocaeli izmitteyim yakınsanız veririm
Heyzilandmercimek Crnogzhn Allah razı olsun canım istanbul kartaldayım bende gelecek imkanım yok malesef ama teklifiniz bile çok zarif çok teşekkür ederim
Mrvsmt2502 Heyzilandmercimek yumurtayı yakıp yağını çıkartıp yanıklara sürerseniz hem çabuk iyileşir hem izi kalmaz. Kuzenim ototamircisi otogaz patlaması yüzünden tüm vücudu yanmıştı o sayede öğrendik
Heyzilandmercimek Mrvsmt2502 aman Allahım çok geçmiş olsun. Yanık çok kötü birşey Rabbim gerçekten yaşatmasın kimseye
Cm23 Heyzilandmercimek lütfen evde yumurtaymış macunmuş böyle şeyler sürmeyin ben de hemşireyim doktorlar müdehale etmiş zaten ilk evde yandığında 5 dakika soğuk suya sonra hemen doktor ki yapmışsınız ilaç olarak doktorunuzu takip edin bebeğin yaşı çok küçük kimseyi dinlemeyin enfeksiyon riski var bül oluşmuş hastanede patlatılmış açık yara demek üzerine o tarz şeyleri sürerseniz enfeksiyon riski demek yapmayın lütfen günlük gidip güzelce pansuman yaptırın yeterli olur çocuğunuzu riske atmayın 🫶🏻
Mrvsmt2502 Heyzilandmercimek çok geçmiş olsun ciltleri çok taze bebeklerim çabucak iyileşir inşallah 🥰