Nazo77 Rabiul 550 gelmiş evin üçte birini ısıttık 70 metrekare yoktur.25ide hiç görmedi 22 falan en fazla
Enfal_06 Aysinnn bizim açık merkezi sistem olduğu için 1 aydır açmışlar siz neden açmıyorsunyz soğuk değil mi ben donuyorum
Rabiul Adenmom_ 24-25 eşim utanmasa polarını çekecek üstüne ben şort atlet oturuyorum akşamları eşim kombiyi yükseliyor 26 oluyor bizimde gece yatarken çaktırmadan düşürüyorum ben haha sen nerde oturuyorsun çok gelmiş ya
Adenmom_ Rabiul bizim gibilerin kanı çekilmiş galiba ben de üşüyorum ayaklarım üşüyor 😂 Başakşehir de oturuyorum canım biraz dağın başı bizim burası yüksek olduğundan çok rüzgarlı ve soğuk oluyor 😂
iremd-1798 Rabiul 22 23 derecede duruyor hep bizim ev 76 metrekare sıcaklık yeterli geliyor bize de 560 gelmiş ☺️
Nazo77 Rabiul şaka gibi gerçekten hol mutfak ve yatak odası ısınan yerler diğer yerler yansa 2000den aşağı olmaz sanırım sadece üç petek yanan.
iremd-1798 Rabiul Balıkesir deyim ☺️ küçük bebişim var diye açtık hiç kapatmadık sürekli yanıyor az kaldı benim 3 süphem kapalı sadece ön cephe güneş rüzgar alıyor alt daire üst daire yakıyor arka daire de aynı şekilde o yüzden sıcak oluyor ☺️
Aysinnn Enfal_06 evin içi soğuk olmuyor ya da biz üşümüyoruz 😄 kazak çorap giyince sorun olmuyor su an. Ama Ankara’nın 3 sene önceki soğuğu yok biz 3 sene önce de ankaradaydik doğu gorevini yapıp tekrar buraya geldik bu sene baya sıcak buralar
yeni_anne2 Rabiul 75 tl gelmiş kombı açık degilll ama ev sıcak bizimm gerek duymuyoruzz açmaya elektrik ücretsiz yardımdan dolayı ufo varr geçen sene gibi onu kulanirizz aynı şekilde kalüferler eski acşak da ısınamıyoruz maalesef
Rabiul Nazo77 ben salonu tek petrğe düşürdüm ev küçük salon yatak odası ve hol açık hol dediğime de bakma 6-7 adım