BabbyMother çok erken vermişsin canım tabii ki o kadar düşük çıkar bence sen git bir de test yap mesela ben Adetim 5 gün gecikti gittiğimde 394 çıkmıştı ve adetimden önce de test yapmıştım silik çıktı Sonrasında da test yaptım Silik Çizgi çıktı sonra karın ağrısı oluştu bende hastaneye gittim test yaptım işte test sonucum öyle çıktı Siz de gidin bir hastaneye tekrar testi yaptın yani Kafanız rahat olsun Kendinizi de üzmeyin