BabbyMother Kızlar selam 🖐️ Pazartesı gunu test yapmıstım. Anında cıft cızgı cıktı. Dun kan verdim 47.82 cıktı. Degerım dusuk olunca bende tekrar test yaptım. O daha sılık cıktı. Kımyasal mı gecırıyorum anlamadım 😔
Aleymomm BabbyMother kimyasal olabilir kimyasalda öyle oluyor ve beta hcg düşmeye başlıyor umarım öyle değildir ama
sadbut BabbyMother hayır canım benimde öyle oldu ilk testim daha netti diğerleri zorla silik çıktı moralim cok bozuldu hastaneye bir gittim değerim artmış korkmustum bende saabah edememiştim 2 gunde 1 kan vermen lazım ama aynı hastanede sonuclar değişiklik gösterebiliyor carsamba sabah kan verdiysen diğer kanı cuma sabahı vermelisin bence pozitif canım hayırlı olsun :)
Aslaninannesi_ Tekrar beta verip artışa bakmadın mı ? Değerin düşüklüğü değil 2 gün sonra artması önemli
BabbyMother Bbk88 bugun cıktı sonucum adetım bır gun gecıjtıgınde kan verdım. Yarın tekrar mı vermem gerekıyor
Aslaninannesi_ BabbyMother kimyasal diye düşünce benim 94 çıkmıştı sonra tekrar idrar testi yaptım silik bile çıkmadı çok üzülmüştüm 2 gün sonra 330 çıktı düşün 😀 olumsuz düşünme yani sen kan ver sonra doktora gidebilirsin
superstar_00 BabbyMother Ben test yapmıştım hamile olduğumu sürekli çizgili öğrenmiştim Ondan sonra Sağlık ocağısizinledikan verdim İlk betam 86 çıktı ondan sonra aradan birkaç gün sonra işte merak ettim bir daha test yaptım testin silik çıktı daha silik çıktı hatta böyle belirsiz bir şey gibi kızım şu anda 2 yaşında buna takılı kalmayın inşallah bebeğiniz sizinledir.
BabbyMother Kubra001111 saglık ocagı ıkıncı betayı almıyormus. Doktora gıtmemı soyledı. Bı kızım ve daha once gecırdıgım kımyadalım var. Onlarda da bı kere kan almıstı. Bı sure bekleyıp kanamam olmazsa kadın doguma gıtcem artık.
BabbyMother Aslaninannesi_ ay gercekten mı?? Umut oldun banaaaa. Saglık ocagı ıkıncı betayı almıyor. Kadın doguma gıdeyım en ıyısı. Cok tesekkur ederim ❤️
Mavili1480 BabbyMother Sağlık ocağı doktoru benim moralimi çok bozdu 11 ile öğrendim regle 5 gün kala dün çıkan sonucuma çok düşük dedi beni ağlattı meğer bir sorun yokmuş doktorum iyi çıkmış dedi en iyisi hastanede verin onlar kan almak istemiyor
QueenMommy BabbyMother Nasıl almıyolar ya almak zorunda burda alıyorlar ne hakla bunu diyorlar ay çok sinirlendim
Aslaninannesi_ BabbyMother canım sen doktora git direk ve ağır kaldırma ağır işler yapma bu süreçte dikkat et kendine
Sevgikaya1525 BabbyMother ne alaka nasıl almıyorlar cnm almak zorundadırlar haftanın iki günü kan alımı var
BabbyMother Mavili1480 benımde reglım bır gun gecınce kan verdım 47.82 degere cok dusuk dedı. Dogru dıyorsunuz en ıyısı hastanede kan vermek. Uzulmeyın hakkımızda en hayıelıaı neyse o olsun 🤲
BabbyMother QueenMommy almıyorlar canım almıyorlar. Ben de daha fazla muhattap olmak istemiyorum onlarla. Hastaneye gıtcem.
Mavili1480 BabbyMother Bakma onlara hiç ben dün çok üzüldüm ağladım doktorum sonuçlarımın iyi olduğunu söyledi boşuna stres olup ağlamışım daha da orada kan vermem inşallah seninde değerin güzel artar canım Rabbim hayırlısını nasip etsin 🤲🌸