annesio Ayseekayaa uygulama Nisan 16 diyo benim hesaplarım Nisan 11 diyo 😅 Ama 40. haftayı bulursa tabii. Gerçi kızım 41+2’de doğdu 🤭 Umarım oğlum ablası gibi bekletmez hayırlısı ile 😁
annesio Mejsa pek farklı değiliz 4 aylık olduk sadece yakın aileler biliyo 😅 Çokta gerek yok zaten iyi yaptınız sizde 😁
annesio Minnosaannee özellikle bu günü istedim hayalimdi deseydin 🙄 İnsan sinirden bi ıkınmada çıkarır çocuu 😂
Minnaksever annesio ben bu ramazan lohusa olacağım Allah nasip ederse.napcam bilmiyorum keşke karnım burnumda olsa iftarı kim hazırlayacak bakalım 🤣
annesio gulerilk vallahi kızımda gezmiştim 8 aylık Bursa turu yapmıştım gün boyu 🤭 Gezmek söz konusu olunca bi güç kuvvet veriyor Rabbülalemin 😅
annesio Erkekannesiiiii hamile ve emziren anneler için zorunlu değil sonrasında kazasını tutarsınız eğer zorlanırsanız, ben yaşamadım ama bayılacak gibi oluyorum diyenleri duydum emzirirken harcanan efordan dolayı sanırım her bünye farklı 😇
monica50 Merve_kucuk aa öyle deme kız ben çok severim ikizler burcunu bilerek denk getirdim 😂 ağlak olmazlar sosyal olurlar neşeli esprili olurlar özgüvenli olurlar
Merve_kucuk monica50 Valla tanıdığım ⅔ kişi var çocuk olarak çok ağlaklar yaramazlar bildiklerini yaptırmaya çalışırlar.