annesio Hesaplamalarıma göre 38’de hemen gelirse bayram biter bitmez doğururum 😁 Ayyy bayram gezmelerinde “doğum ne zaman, sen daha doğurmadın mı, ay aman burda doğurma” sesleri şimdiden kulağımda yankılanmaya başladı 🙄😁
monica50 benimki de kurban bitimi doğacak annemler köye gider de yalnız kalırım doğururum diye ödüm kopuyor 😂
Erkekannesiiiii annesio ben doğurmuş 1 aylık oolmus oluyoruz ramazanda oruç tutabilir miyim ki emzircem ama
annesio Ayseekayaa uygulama Nisan 16 diyo benim hesaplarım Nisan 11 diyo 😅 Ama 40. haftayı bulursa tabii. Gerçi kızım 41+2’de doğdu 🤭 Umarım oğlum ablası gibi bekletmez hayırlısı ile 😁
Mejsa annesio ben 7 aylık falan olacağım ama tüm sülaleye süpriz olacak kimse bilmiyor hamile olduğumu bende tepkileri merak ediyorum :D
annesio Mejsa pek farklı değiliz 4 aylık olduk sadece yakın aileler biliyo 😅 Çokta gerek yok zaten iyi yaptınız sizde 😁
Minnosaannee annesio kurban bayramı arifesinde doğurdum . Herkes tatillerde gezmelerde .Ben doğum hane de ciyak ciyak . Doktor da doğuracak başka gün mü bulamadın dedi bana 1😅😅
annesio Minnosaannee özellikle bu günü istedim hayalimdi deseydin 🙄 İnsan sinirden bi ıkınmada çıkarır çocuu 😂
Mejsa Minnosaannee geldik ama karnım çok belli değil şu an söylediklerimi de tembihledim kimseye söyleme sadece anne baba kardeşler biliyor şu an :D
annesio gulerilk vallahi kızımda gezmiştim 8 aylık Bursa turu yapmıştım gün boyu 🤭 Gezmek söz konusu olunca bi güç kuvvet veriyor Rabbülalemin 😅
annesio Erkekannesiiiii hamile ve emziren anneler için zorunlu değil sonrasında kazasını tutarsınız eğer zorlanırsanız, ben yaşamadım ama bayılacak gibi oluyorum diyenleri duydum emzirirken harcanan efordan dolayı sanırım her bünye farklı 😇
Cnhavva Erkekannesiiiii lohusa olmus oluyosun zaten eger 40 gunden once temizlenirsen istersen oruc tutabilirsin ama sen bilirsin ramazanda tutmazsan sonradan kazasini yaparsin hangisi kolayina gelirse