Karanfil_ 0.61 ile normal yolla 3. Ayda hamile kaldım 30 yaşındayım. İlk gittiğimdeki prf dr hacettepe üni hastanesi Zafer selçuk hoca asla çocuğun olmaz çok zor eşinle konuş gel tüp bebek deneyelim o da bir ihtimal allahtan ümit kesilmez olmayınca olmaz diye yolladı beni. Hiç iyi dualarıım yok kendisine. Çok ağlamıştım. Meğerse sadece amh değil yaş kilo diğer değerlerin vs çok etkiliyormuş. Hiç canını sıkma bu durumda en doğrusu başka doktorların önerisi ile , 6 ay en azından doğru beslenme ile doğal yolla zamanlarını takip ederek denemek. Eşinle yediğinize içtiğinize daha özen gösterebilirsiniz