Karanfil_
0.29 amh değerim vardı, çocuğun olmaz gibi bir durum değil sadece yumurta sayısı azlığını gösteriyor. Eğer diğer değerlerinde sıkıntı yoksa normal yolla gebe kalabilirsin. Fakat amh geri gelen bi değer değil tedbir amaçlı şansı artırmak için tüp bebeğe yönlendiriyorlar. Benim amh düşüklüğü, prolaktin yüksekliği ve iki tüpümde de kapalılık vardı. Hormon ilacı kullanıp prolaktin düşürüldü, rahim filmi esnasında tüplerim açıldı. O ay normal yolla gebe kaldım. Şu an 38+3 günlük hamileyim. Fakat doktor gebelik tamamlandığında 2 ay normal regl gördükten sonra tedbir amaçlı yumurta toplatıp saklamayı önerdi. Onu yaptırmayı düşünüyorum. Uzun lafın kısası normal yolla dene olmaz diye bir şey yok fakat hızlı davranmak gerek uzun süre eğer gebelik olmazsa değer daha da düşmeden tüp bebek yapmanızı öneririm