BenimBalBidigim Bugün Allah izin verirse doğumum var inşallah , heyecanım korkum hepsi çok karışık ..🥹🫶🏻 Dua ediyorum ama kalbim küt küt birazda sezeryan ameliyat flan beni korkutuyor.. Nasıl aşarım korkuyu nasıl rahatlarım Anneler🩷🌸
Cinardic BenimBalBidigim hiç korkma panik de yapma bebeğini sağlıkla kucağına alınca tüm hepsini unutacaksın inşallah gözünde büyütme sıradan bir ameliyat gibi düşün 🌸Allah kurtarsın sağlıkla sıhhatle ikinizi de
Nazsuuu BenimBalBidigim Allah yardımcın olsun ben çok zorlandım 10 gün oldu unutmam asla o acıyı inşallah sizin kolay geçer kişiden kişiye değişiyor zaten..
mutlu__son1209 BenimBalBidigim 2 sene önce spinal sezeruan oldum benim içşn çok çok rahattı hiç takılma korkma ayağa kalkmak filan çok rahattı çünkü yatarken tek düşündüğüm biran önce zaman geçsin de kalkıp yürüyeyim diye düşündüm acıdı kalkarken ama yürüdükçe geçti bi tur atıp gelip tekrar yatmadım gelip sandalyeye oturdum tekrar tekrar yürüdüm ve atlattım diyebilirim
Dilo_ss BenimBalBidigim bizde sanarim cumartesi yasayacagiz ayni hissleri 39+6 cumartesiye kadar gelmezse sezaryen Allah yardimcimiz olsun dualarim sizinle evladiniza sag saglin kavusun insallah kotugunuz gibi olmasin
Aleyysss000 Nazsuuu keşke doğuma girecek bir kadına böyle birşey yazmasaydınız zaten korkuyor o rahatlamanın yollarını arıyor siz nasıl bir acı çektiniz demiyor ki
BenimBalBidigim Hepinizde bu yollardan geçmiş farklı şekilde tecrübe edinmiş ve atlatmışsınız maşallah 😇 Hayırlısıyla darısı bana olsun inşallah 🤲🏻🫶🏻🩷🥹
BenimBalBidigim Dilo_ss Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻🩷 Hakkınızda hayırlı olanı nasip etsin Rabbim 🫶🏻🌸 Aminnn aminn inşallah sağ salim kavuşuruz
61fragnat BenimBalBidigim 4,5 ay önce epiduralli sezaryen oldum . 5 günde toparlandım , kendi evimin işlerini yapabilecek hale geldim yani . Çok güzel ve rahat geçirdim . Darısı başınıza inşallah 🌺
Minikmucizem06 41+1 de bende sezeryan olmuştum sancım çıkmıştı nst de ama ben hissetmiyordum tabi. Bana suni sancı verdiler 12 saat bir işe yaramamıştı açılmam olmuyordu bir türlü. Sonra bebeğimin kalp atışları hızlarında acil alındım sezeryana. Şimdi düşünüyorum o gün muayene ye gitmeseydim evde kendi sancımın gelmesini bekleseydim belki daha kolay olurdu herşey. Çünkü beni hiç yürütmediler hep yatırdılar. Suni sancıyla açılmasını beklediler. Ama herşey nasip çok şükür ikimizde iyiydik 🥰 Umarım sizin içinde herşey güzel olur. Korkmayın. Doğumdan sonra da bol bol yürüyün çabuk toparlanırsınız 🥰
Gizasy Minikmucizem06 ben bundan da çok korkuyorum suni sancıyı çekip en sonunda sezeryana gitmekten 😰😰
NurZenkin BenimBalBidigim insAllah bende 35 haftalık oldum lalin 2 gündür çatı ağrım var normal mi bilmiyorum ins.37 38 i bekler