Adensu_ geçse de hemen koklasam bebeğimi diyorum ya çok sabırsızlanıyorum ilk bir de bizde 🥰
BiZde bugün 36+0 olduk pazar günü son kontrol 26 Kasım sezeryan kısmetse erken gelmezse🥳