Adensu_ Ahra vallah zaman oyle bir gecikiyor ki.. insallah gorursun canim. Her anin tadini cikar her ne kadar zor olsada😂🫣🩷
17532323 Adensu_ çok zor geciyo canım sancı az az gelip gidyo geceleri uyku haram çocuk sürekli sert yapiyo kendini uzanamiyorm ne yatabiliyorim panik atak var bende sezeryana yonebilirm normal doğum posizyona donmuş. Dedi doktor bakalım ne olacak salı gunu kontrolüm var
Busra19s Adensu_ 37+1 ☺️ evet çok şükür artık doğsa normal sayılacak gününüz belli mi acaba bizim zorunlu sezaryen görünüyor 25 Kasım diyordu doktorumuz ama pazartesi günü kontrole gideceğiz o zaman netleşir tamamen. ☺️