Bende sizin gibiyim daha 14 haftaligiz 😸 evet çocuğu yaptık herşey güzel ama şimdi nasıl çıkacak bu çocuk diye düşünmekten beynimi yiyorum bazen 😂 doktorumun hemsiresiyle bu konularda konuştuk geçen randevumda biraz , ve dedi ki anne ne kadar rahat stressiz pozitif biriyse doğumunun o derece kolay olduğuna her defasında şahit oluyorum , ve ne kadar endişeli evhamlı negatifse doğumda türlü engeller çıkıyor sorunlu oluyor . Bunu aklımın bir köşesinde tutmaya çalışıyorum ama o doğum.ani gelince ne olur bilemem Rabbim hepimizin doğumunu sular gibi kolaylastirsin , sağlıkla kavusalim miniklerimize 🥰