Bluesugar Cicekk34 benim doğum tarihim belli değil ama uygulama 3 ocak gösteriyor doktorum 36 haftalık olunca konuşuruz dedi
mervedmrcn 140955 bizde 29+3 haftalığız 28+4. haftamda muayenem vardı 1309gdı şuan ne kadar oldu bilmiyorum doğumum 27 Ocak gözüküyor ama planlı sezaryen benim 13 ya da 20 Ocak olacak sanırım sabırsızlıkla bekliyorum o günü☺️🐣
LoisLane senos- benim 10 defayı geçiyor gün içerisinde, hatta sertleşmem var deyince 2 gün önce doktorum nst ye bağladı, hiçbir şey çıkmadı ama ona rağmen endişeleniyorum
Alya06 Busra_52 aynı kiloda nasıl olunuyor 1200 gr bebiş onun suyu eşi vs bunları düşüp mü kilonuzu hesaplıyorsunuz
Busra_52 Alya06 Yoo hamile olduğumu öğrenmeden önce de aynı bu kilodaydım çocuğun suyuydu kendi kilosuydu derken hala aynı kilodayım
Betusmsr 140955 29 haftadan selam 😂 Çok acikiyorum sırt ağrısından ağlıyorum 😅 Şimdilik 30 Ocak gözüküyor ❤️
Es26 LoisLane benimde hep aynı saatte sağ tarafıma toplanıyor 24 haftalıktan itibaren şuan 28+2 hala aynı
LoisLane Es26 benim şu son 1haftadır başladı, 10-15 kez rahat oluyor her gün ve dediğiniz gibi sağda oluyor hep, nst ye bağlandım bi şey çıkmadı ama kafa kurcalıyor ya
Betusmsr BusZeyRas . Bende yüksek kilo ile hamile kaldım maalesef siz ne kadarla kaldınız 99 kaldım şuan 6.kilo aldım 29 haftadayim
ocak-94 Betusmsr ben de 92 ile kaldım 32+5teyim 99 kiloyum yememeliyim diyorum ama olmuyor illa ki alıyorum
biryildiz42 140955 28 haftalığım ama bebeğim iki haft önden gidiyor ve kasılmam çok fazla ve ikinci gebeliğim olduğu için doktorum Ocak sonu gibi gelebilir dedi 🥹 3 kg aldım ama bu haftalardan sonra daha çok alırım gibi ama sağlık olsun kızım sağlıkla doğsun ❤️ hepimizin doğumu kolay olsun inşallah 🙏
Htcsnmtn Bende 29+2 benim de karnımda sertleşme 23 ten sonra başladı hala da devam ediyor özellikle ayağa kalktığımda veya fazla ayakta kaldığımda taş gibi oluyor doktor magnezyum eksikliği dedi ilaçtan sonra biraz azaldı gibi ama hala var sertleşme
Esmaey Merhaba kızlar bizde 29+5 25 Ocak görünüyor doğum tarihimiz en son 27. haftada gittim kontrole 1280 gramdı minnoş kızım 😀🩷
defneaslanmom 140955 Bende aynı 20 Ocak gosteriyor uygulama ama benim ikinci gebeliğim sezaryen olacak.
LoisLane senos- tek benim ama sorunlu başladı gebeliğim, tüp bebek zaten, serklajlıyım aynı zamanda, en ufak bi şeyi bile düşünüyorum sorun mu var diye ☹️
Asdf1 28+6 olduk doğum tarihini 31 ocak gösteriyor en son kontrole gittiğimde bebişim doğum kanalına makat geliş duruyordu doktor döneceğini söyledi aklım hep onda acaba döndü mü diye düşünüyorum
senos- LoisLane annelik daha başından beri hep vicdan hassasiyet demek zaten ama siz gönlünüzü ferah tutun dua edin Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
12345ss 33.haftaya girmiş bulunmaktayım benim de aralık sonu ocak başı gözüküyor 8 kilo aldım hareket etmek nefes almak artık çok zorlaştı kızlar zaman çabuk geçsin de evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥺🤲