Baharata bende 30+3 deym aynı şeyleri yaşıyoruz iş ortamında çok gergn ve mutsuzum mental olarak zorlanıyorum 32. Haftadan sonra çalışabilmek için geçen hft doktoruma 1 hft rapor yazdırdım bir kafamı toplaym dedm çok iyi geldi tavsiye ederm şimdi huzurluyum hiç umrumda değiller bebişde mutlu bi es verin önümüzdeki hafta