fm-112 Minisinyolculugu123 38.haftadayım hala isim yok bizdede .bizimkileri yazim fikir olsun ilk kızım ahsen neva bence cok güzel 🥰 sımdı dusunduklerımı yazım mihrimah , sezen ,melis sezen , melis ece , bade (eşim anlamından dolayı eledi bu ismi 😫)
Minisinyolculugu123 fm-112 mihrimayı dün söyledim eşime oda yok artık kamuran koyalım istersen dedi ayy çıldırıcam hiçbir şeyi beğenmiyo 😂😂
Diloscuk Oğlum Mustafa Arden Kızımada nasipse Lilya Aden 🤗 İlk çocukla uyumlu olması çok önemli🥰 Hoşuma gidiyor
Endoplazmik Minisinyolculugu123 ben de araştırıyorum Elif hira Veya Elif sena Veya Elif vera Nasıl bunlar
Minisinyolculugu123 KMerveK bende yeni garip isimlerden değilde daha çok Türkçemizi yansıtan isim arıyorum ama onlarıda etrafımdakiler eski buluyor bilemedim bende
Minisinyolculugu123 Hicrettt yorum yapanların çoğu düz Türkçe isim söylüyor şükür garip isim çıkmadı 😂 çok güzel isimler bizde bulsak keşke kuraya kalsa herşey 😂