obli bununla ilgili çok post var burda benimde yazdığım benimde hamileligim başından beri riskliydi kanama erken doğum riski vs Plasenta previa idim ve yukarıya çıkmadı ne kadar dinlensem de bazılarının çıkıyor bazılarının çıkmayabiliyor dikkat etmen gereken şeyler ağır kaldırma eğilme comelme yapma fazla ayakta kalma ilişki de yasak . Ağustosta doğum yaptım sezaryen oluyorsunuz Plasenta düzelmezse ameliyatta kanama riski oluyor sadece bende çok korktum 9 ay zehir gibi geçti stres korku endişeyle bi çocuğum daha var çünkü çok zor geçti psikolojim alt üst oldu yani. Kısa keseyim doktorum kizilaya iki kişinin adıma kan bağışlamasını istedi ben 3 kişi buldum her ihtimale bu arada her hastane o kanı istiyormuş hastanede kan bulunsun diye sizden de isterlerse korkmayn bulamazsanız da size o kan verilecek. Doktorunu çok iyi secmelisin işinin ehli olmalı bu işte tecrübeli olması gerek benim doktorum doçentti tecrübem var bana güvenebilirsin önce Allaha sonra bize emanetsin dedi hep beni motive etti sağolsun hep rahatlattı beni Allah ondan bin kere razı olsun hep dua ediyorum . Ameliyatm 2 saat sürdü genel de previa ameliyatları uzun sürebilir bazen rahim alma durumuna kadar da gidebiliyor eger çok riskli ise doktor mecbur kalıyor çok şükür öyle bisey olmadı ameliyatta biraz kanamam olmus doktor çıkınca söyledi kanaman oldu ama hallettik dedi . Kanım 11.6 idi Ameliyata girmeden çıktıktan sonra 9.2 ye düşmüştü ama bağışladığımız kanlar verilmedi bana takma gereği duymadı ilaçlarla devam et dedi doktorum . Suan 3 aylık olmak üzere bebeğim hersey geçiyor kötü düşünme stres yapma bu çoğu kişinin başına gelen bisey 9 ay dikkat et ben kendimi yedim bitirdim stresliydim çok bebeginde stres oluyor unutma .