Kızlar 15+6 haftalığım bugün kanamam oldu hastaneye gittim ve plasenta previa tanısı aldım. Haliyle moralim biraz bozuldu. Doktorum yukarı çıkabileceğini söyledi. Bol dinlen ve bol su iç dedi. Benim gibi bu haftalarda plasenta previa tanısı alanlar ileri haftalarda yukarı çıktı mı? Yorumlarınızı bekliyorum.