Hanniballl Diloo54 Bu sene erkek senesi diyorlar zaten insallah gönlümüzce olur kolay rahat doğumlarımız olsunn 🤲🏻🌸 ismini ne düşündünüz bebisin 😊
Hanniballl Diloo54 hayırlı olsun sağlıkla doğsun adıyla büyüsün insallah bizim adımızda Koray olacak 🌸🤗🤲🏻
58Vildan Diloo54 hiç geçmiyor ya sizin de mi öyle bi pimpiriklendim yarın hastane çantasını hazırlamaya başlayayım yavaştan dedim
Diloo54 58Vildan benim herşeyim hazır😍 sende hazır et dursun ne olur ne olmaz evet belim de ağrıyor artık ağırlaştıkça normal bence