MomEsra_ Kızlar hepiniz tecrübelisiniz bir şey sormak istiyorum 9 haftalık bebeğim dün geceden itibaren karnıma sanki taş koymuşum gibi bir sertlik ne tarafa dönsem o sertlik ağrıyor özellikle de sağ kasığımda ağrı neden olur normalmidir sizce Tuba-M55 yeni_anne2 Nhrr Mrvsmt2502 dygsss Liddle_mom Kur Hanniballl iremd-1798 Cnhavva
Hanniballl MomEsra_ sertligi bilmiyorum ödemmi yoksa bebekten dolayı bir doluluk hissi mi alt kisimdaysa hisisyatiniz muhtemelen bebekten solayi artik orada bir bebek oldugu icin doluluk hissi var.. ust kisimdaysa mideya yakkn bebekle ilgili olmayabilir..adete benzer bir sanciniz varsa kasiklarinizda bu doğal bir surec ben ilk trimesterde hep kasigim adetmisim gibiydi .. renksiz bir akintiniz varsa buda doğal ama kanamaniz varsa bu riskli bir durum 🌸 insallah bebeginiz iyidir🤲🏻
Mrvsmt2502 MomEsra_ ilk başlarda o şişlik hissi bende de olmuştu doktor bebek büyüyor demişti . Birde bağırsak hareketleri yavaşladığı için ekstra şişlik hisi oluyor
Liddle_mom MomEsra_ soyleki cnm ayni sertlik tarif ettigin hissiyat cok nadir bendede oluyor ama bendeki sirt ustu uzandigim zaman oluyor onuda doktorum net bir sekilde bebegin bir yerde toplaniyor dedi ama ben 15 haftalik hamileyim 9 hafta bunlar icin erken bir donem mutlaka doktoruna bahset bundan o sana en iyi bilgiyi verir😘
MomEsra_ Hanniballl alt karnımda kesem sağda ve tam kesenin olduğu bölgede yumurta gibi bir sertlik sağ bacağımı yukarı çekince veya yatakta sağa sola dönerken ağrı vuruyor o sert kısma kanamam vs de yok sanırım bebek kendini belli etmeye başlıyor artık
hatseum12 MomEsra_ beklenek zorunda değilsin 1 ay. ben ilk 3 buçuk ay 2 haftada bir gittim. doktorda niye geldin gelme demiyor sonuçta
Hanniballl MomEsra_ muhtemelen bebegin doldurduğu alanı artık hissediyorsunuz siz yinede bu donemde ani hareketler yapmayin fazla abartili ziplama uzanma durumlarindan sakinin… ben bazen ani ayaga kalktigimda o donemlerde kasigimda birsey cekilmis kasigimi tutuyor gibi oluyordu😊
Miniklerinannesiyim MomEsra_ malesef haraketlerni hissedene kadar hep içinde acaba iyiimi büyüyor mu korkusu olacak haraketlerini hissettiğinde rahatlicaksın ama bir gun az oynasa hemen acaba bişey mi oldu düşüncesi yine gelecek işte annelik bişey olacak mı korkusu karnındayken başlıyor ve büyüyene kadar devam edecek🤭 kızım 3.5 yaşında sitede oynadığında hep aklım onda düştü mü kızdılar mı vurdular mı vs diye yani bunkorku kuşku hiç gecmiyor
monica50 bir şey olacağından değil ama ben fetal doppler sipariş ettim daha gelmedi yolda, sürekli hastaneye gidemediğimiz için evde kalp atışını kendimiz dinleyeceğiz 🥰
_mavii_ MomEsra_ bu düşünceler çok oluyor sanırım, başından beri ayda bir kontrolüm vardı kontrolü zor bekliyodum, şimdi kontrol hftada bire düştü yine aynı düşünceler 🤷