MomEsra_ ah canım benim seni çok iyi anlıyorum ilk zamanlarda bende öyleydim ya bir şey olursa ya ben anlamazsam diye ağrım var diyip acile gittiğini bilirim ya da hareketlerini hissedince hareket ediyor fark ediyorum ama içimde ki his hareket etmiyor gibi diyordu hop ben acile ama sonra baktım ki ben ne kadar üzerine düşüyorsam o kadar bebeğime ve kendime zarar veriyorum . En güzeli dedim oluruna bırakmak tadını çıkarmak ❤️ Rabbim nasip ettikten sonra hiç bir şey olmaz sağlıkla kavuşursun dua et içini rahatlat. Bak ben ilk kızıma hamileyken de çok evham yaptım yaşıyor mu iyi mi diye sonra bir kanamam oldu ama anlatamam resmen kovayı doldurur öyle fazla acile girdim yatışım yapıldı ilaçlar verildi asla kanamam azalmıyor 5. Gün Doktor bebeğin düşecek ilaçlar etki etmiyor dedi kap verdi tuvaletini buna yap düşerse görelim vs dedi. Hep dua ettim kendimi en çok da strese soktuğum için üzüldüm. 7. Gün Kanamam durdu hastaneden çıktım Düşecek dedikleri kızım 7 yaşında. Bir daha çocuğun asla olmaz dediler kızım 4 aylık. Yanii dua et bol bol Rabbim sana evladını nasip etmiş hiç bir şey olmaz Allah ın izniyle. Yiyecek içecek rızkı varsa doktorlar olumsuz da konuşsa Rabbim nasip ediyor. ❤️