Nuraydiyebiri Ezgisu 25. Haftamda öğrwndim net olarak. Hep kız gibi ama kesin değil demişti. Alışveriş yapamamıştım hiç kesin değil diye
yaseminan Ezgisu tatlım genelde kızlar geç gösteriyor zilliler erkeklerden daha terbiyeli oluyor açmıyorlar bacaklarını😄😄
Edyedy Ezgisu soylemediler cinsiyetiii 15 hafta oldum hala soylemedi erken daha dedi dr...😯 ama taramamiz cok sukur temiz cikti 3 lu teste gerek yok dedi yaptirmalimiyim sizce istersen yapariz dedi ama gerek yok dedi
Edaasik Ezgisu canım yarım saat önceden cikolata ye öyle git doktora cok hareketli oluyor ☺️ Ben daha 3. Ayıma dün girdim dün gitdim cok hareketliydi kıza benziyor dedi ☺️ Başka doktora git bence bi seferlik sadece cinsiyet icin