Bebekim123 Ezgisu benim teyzemin gelininin çoçukları 6.ayına kadar kendini göstermiyor hep göstermediği için kız diyorlar ama sonra erkek çıkıyor canım bana göstermiyorsa kızdır denilmesi çok saçma geliyor
Bebekim123 Ezgisu bence de inanma canım benimki de 13 ve 15’te gittim kendini göstermedi şuan 18+1 günlüğüz detaylıyı bekliyorum 16 şubatta gideceğim bakalım hayırlısı ve sağlıklısı olsun da cinsiyetin önemi yok 💕
Edyedy Ezgisu canim bende 4 oldum ama yok hala cinsiyet yarin ozele gidicem kararliyim baktircam orda ozellikle onun icin gidicem
Edyedy Ezgisu soylemediler cinsiyetiii 15 hafta oldum hala soylemedi erken daha dedi dr...😯 ama taramamiz cok sukur temiz cikti 3 lu teste gerek yok dedi yaptirmalimiyim sizce istersen yapariz dedi ama gerek yok dedi