Dryfrmzz25 ilaymom kabız pek yapmıyor yaparsada ben zeytinyağı ekledim mamasına doktor öyle demişti hiç sorun yaşamadık
ilaymom Dryfrmzz25 evet bende şaşırdım güzel kokmasına ve rengine burda bazıları kakasının da koktuğunu mamanın da koktuğunu söylemişti, ama bebeğim dünden beri severek içiyor🙏🏻😊
Mutlulukperi ilaymom ilaymom ben uzun süre içine 1 çay kaşığı kadar hakiki zeytinyağıda koyuyordum hiç bir sıkıntısı olmadı kabızlık anlamında. Zeytinyağı yenidoğan yoğun bakımlarında bebekler kilo alsın diyede veriliyormuş.
seymat98 ilaymom Evet veriliyor oğlum yoğun bakımdayken hemşireler istemişti bebek zeytinyağı. Mikro prematüre doğmuştu çok düşük miktarda gelişimine katkı sağlasın diye vereceğiz demişlerdi
Melek3675 ilaymom bende aldım gaz yaptı kaldı öyle iyi ki onunla devam etmedim pahalı sürekli alamazdım bebelacla devam ediyorum
ilaymom Melek3675 evet dün aldım 400 gr 500 tl ama ben mamayı 3 haftada bitiriyorum baya gidiyor yani , ne sevdiyse onu içsin zaten bize gaz kabız yapmadı 😊
ilaymom e_blue_sky_a ah tamam çok teşekkür ederim azalmaya başlayınca eczaneden söylerim o zaman, gerçi bana mama 3 hafta ya da 4 hafta gidiyor sürekli almadığım için var sanıyorum 😂