Mucize19 Yaptırmamak ayri birsey her zaman saygı duyarım.Sizin ki alenen bilime dayalı gerçekliği kanıtlanmamış bir eleştiri.
Gebelik şekeri yaşadım,çok bilincliyim ve Türk,yabancı makalelerde yeterince araştırma sagladim.Ama sizden elle tutulur somut bir delil istedim sadece.Delili söylemek yerine hala yüklemeden sonra anne karnında bebeğin hareket etmediğine dair asılsız iddialarda bulunuyorsunuz.