Meraklojist arkadaşlar bana da bilgi verir misiniz benim ikiz gebelik doktorum sadece ihtimal olarak Rahime dikiş atabiliriz dedi ama kesinlik olarak değil ikiz gebelik olduğu için sadece ihtimal diye söylüyorum dedi anlamına baktım serklaj demekmiş ne olunca yapılıyor, işlem nasıl oluyor, bir de sizden okuduğuma göre dikişler de mi birde alınıyor.