Meraklojist 35+6 serklaj dikişimi aldırdım kendinizi kasmazsanız ağrısız bir işlem darısı tüm serklajlı annelerin başına 🌸 🌸🌸
mercanssssss Meraklojist sağlıkla kavuşun inşallah , nasıl bir süreç yaşadınız sürekli yattınız mı nasıl geçti acaba 🐣
Tgbashnn Meraklojist gözünaydın sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun bende 29 haftalığım 14.haftada önlem amaçlı olmuştum
Meraklojist mercanssssss 21. Haftadan 30. Haftaya kadar çok dikkat ettim ama ara ara kalktım evde yürüdüm çok oturmamaya çalıştım 30. Haftada günlük işlerimi yormadan yapmaya başladım 34 ten sonra iyice rahatladım çok şükür bu haftaları gördüm
Meraklojist Tgbashnn sizinde çok şükür pek. Bir şey kalmamış en zorlu kısımı atlatmışsınız inşallah sağ salim vaktinde gelirde kucağınıza alırsınız 🌸🌸
Sevoi Tgbashnn canım maşallah sana bnde ayni önlem amaçlı yapıldı dikiş 20 haftaligim şimdi alt karnimda ağrım oluyor snde de olmusmuydu ağrı sertlik
Eminecakirkoca Meraklojist 20 haftalık hamile ve serklajlıyım ağır kaldırmak ve eşimle birliktelik, ani hareketler yasak onun dışında günlük hayatıma rahat şekilde devam ediyorum doktorum öyle dedi size ne demişlerdi
Eylul41 Meraklojist benim serzayen olduda muhtemelen dikişlerim sezaryende alınacaktır. Bende sizin gibi 30. Haftaya gelirsem bayaa bir mutlu olacağım
Meraklojist Eylul41 Allahın izniyle kolaylıkla gelirsin inşallah bende sanki hiç zaman geçmeyecek gibi düşünürdüm 28. Hafta bile hayal gibiydi şimdi çok şükür 36. Haftamı gördüm darısı tüm annelerin başına inşallah 🌸🌸
Meraklojist Eminecakirkoca bana kişisel ihtiyaçların için kalkabilirsin demişti doktorum oda duş lavabo onun dışında yatıyordum ama ben yinede arada ayaklanıyordum arada evde yürüyordum ama benim servikal uzunluğum dinamikti sanırım 25 mm le ameliyat olmuştum sonra dinlenerek 30 mm oldu daha sonra bebek aşağıda olduğu için ölçmedi 36 dada aldı serklajı
Eda2935 Meraklojist bende şuan 34+4 bugün doktorum 37de alıcaz dikişi ama ağrılı oluyor dedi çok aprılı mı biraz korkuyorum da
Eylul41 Meraklojist insallah öyle olur. Benimde ilk hedefimiz 28 sonrası 30 ve 32 zaten 34 olursam hic sorunum kalmayacak gibi
Kubsss Meraklojist çok geçmiş olsun, çok şükür sağlıkla gelmişsiniz güzel haftalara.. Dikişi aldırdınız ve şuan açıklığınız var mı acaba? Dikişi aldırdıktan sonra hızlıca açıklık oluşuyor diyorlar ama emin olamadım, sizin böyle bir durum oldu mu?
Meraklojist Eylul41 30 u gördüğünde o kadar rahatlayacaksın ki üzerinden yük gidecek sanki rabbim o günleri görmeyi nasip etsin inşallah 🌸🌸
Dmlakrbg Eylul41 ay lütfen 28 düşünmeyin. Ben kızımı 28+2’de doğurdum. Serkaljlı olmama rağmen. İnanın çok zordu. 1240 gr doğdu. 82 gün kaldı yoğunbakımda. Bizde hep 20.haftada dikiş atıldıktan sonra diyoduk ki 7 aylık olsa yeter. Ama inanın öyle değil. Rabbim vaktinde doğmayı nasip etsin. En az 34 olsun. Öyle dua edin. 28 haftalık çok ama çok zor.
Meraklojist Kubsss çok şükür çok teşekkür ederim 🙏🌸 bende dikişi aldıktan hemen sonra ölçtü 3 cm açıklık var dedi haftaya doğum olabilir dedi bana doktorum
Tgbashnn Ftm-07 ilk başlarda yatarak geçirdim doktorum arada ölçümleri yapıyor her muayenede karından olsa bakıyor