nisoom01 karnımdayken kalbi durmuştu kürtaj olmak zorunda kaldım, kürtajdan sonra doktorumun tavsiyesiyle özel bir laboratuvara gönderdik incelenmesi için orda anlaşıldı trizomi yüzünden kaybettiğimiz. Sonraki gebeliğimde de aynı durumu yaşadım ve yine kürtaj oldum ama onu incelemeye göndermedik yüzleşmekten korktum ben açıkçası. Şuan 10+1 haftalık gebeyim ve doktorum benim fetal dna yaptırmam gerektiğini söyledi trizomi kaynaklı kaybım olduğu için. Fetal DNA yaptıracağım için diğer testleri yaptırmama gerek kalmayacak ama eğer fetal dna yaptırmayacak olsaydım kesinlikle ikili testi yaptırırdım. Madem senin de bu şekilde bir kromozom sıkıntın var bence yaptır ikili testi