Aslaninannesi_ kubrasal99 23 haftalığım dün 700 gram ölçtü ama dediğim gibi doktor elimize alıp ölçmediğimiz için ufak tefek oynamalar olabilir demişti
kubrasal99 Aslaninannesi_ bende suan 22+5 im icim rahat etsin diye cuma gunune randevu aldim. Bakalim insallah benim bebisimde biraz daha almistir☺️✨
Busecan kubrasal99 doktorun ne dediği önemli canım başkalarıyla kıyaslama her bebek farklı. Benim doktorum da bu haftalarda kilo net olmaz ilerleyen zamanlarda tam belli olur demişti sıkma canını