Bensuy kubrasal99 o hafta 390 gramdı benim de az değil haftasıyla uyumlu merak etmeyin şimdi 28. Haftadayım yine uyumlu gidiyor
canimyavrum_ kubrasal99 normal 340 gramlarda dedi bana 20.hafta canını neden sıkıyorsunuz yorum yapmadi mi doktorunuz
kubrasal99 canimyavrum_ buradan falan birkac kisinin bebisinin biraz daha gram olarak fazla oldugunu gorunce oyle dusunmustum. Teşekkür ederim ✨
kubrasal99 Orkay insallah hepimizin bebisi saglikli dogar tabii ki sadece kendi kendime kuruntu yaptim sanirim✨
Aslaninannesi_ 21+6 da 512 gramdı ama canım zaten bu ölçümler gramı gramına ölçmüyor doktor elimize alıp ölçmüyoruz suan demişti o yüzden takma kafana üzülme sakın
Aslaninannesi_ kubrasal99 23 haftalığım dün 700 gram ölçtü ama dediğim gibi doktor elimize alıp ölçmediğimiz için ufak tefek oynamalar olabilir demişti
Kocamanailem_ kubrasal99 bende dün doktora gittim 20+4 ama doktor 21 hafta ile uyumlu gidiyor dedi 390 grammış gayet iyi demişti
kubrasal99 Kocamanailem_ cok sukur ☺️✨ hepimizin ki insallah saglikli bir sekilde ilerler ve hayirla dogar💕