MiracAlpinveUmutunAnnesi Birmi Ay ne güzel bitmiş bile sizin 🤭 Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah Bende 26+5 haftalık hamileyim zaman geçiremiyorum ya normal zaman geçiyor ama hamilelik ilerlemiyor sanki
FKRKS29 Birmi bizde 37+5 izzz 😍 heycanla bekliyoruz gelen giden yok ama 😀 38 de kontrol var bizimde 😍
1mutluAnneee1 Birmi 29 olduk bizde heyecanla o günleri bekliyorum kızıma kavuşmayı sağlıkla dua ediyorum😍
Birmi MiracAlpinveUmutunAnnesi ayy bittimi bilmiyorum vallahi zaman durdu sanki .Heryerim sis agri sizi mahvoluyorum
Birmi FKRKS29 valla bende bekliuorum ama tik yok daha dun kasiklarimda acayp batma baski vardi galiba bebis asagiya indi tamda bilemiyorum:(
Gzmmgzmm FKRKS29 bi 37+5 de bennn 38de benim de kontrol kalktım temızlık yapıyorum ne olur ne olmaz dye😂
FKRKS29 Gzmmgzmm Yaa peki benim köyde zeytinde olmam 😀 herseyi hazırladık geldik ne olur olmaz diye , ben köyde evde duruyorum tabiki de 😀😀 var mı hiç belirtileriniz
fm-112 Birmi 38+1im kızımı suni sancıyla planlı dogum yapmıstım.sımdı bunda heyecanlıyım ne zaman gelecek nasıl gelecek nerde gelecek suyum gelecek mı bir suru soru .her gün kalkıp duş alıp evi toplayım sacımı duzlestırıp makyaj yapıp beklıyorum 😂😂