Ecem54 benim de ilk çocuğum kız. İkincide farklı olsa, erkek olsa bu sefer beklentisine ister istemez ben de girmiştim. Ama ikinci de kız 😅 bu fikre alışmam da uzun sürmedi tabii. Esasında kız çocuklarını daha çok seviyorum ama işte insanoğlu ikisini de tatmak istiyor. İimdi heyecanla kızımı bekliyorum. O ara aklımdan bunlar geçmişti ama zaman geçince aslında önemli olanın onun sağlıklı olması, hayırlısıyla dünyaya gelmesi ve ailemizle büyütülmenin önemli olduğunu anladım. Allahın işine karışamayız neticede, on tane doğurursun onu da kız-erkek olur. Mühim olan Allah keder göstermesin😍