5+1de kan testi vererek öğrendim beta 8900lerdeydi. Bugün 5+3üz tekrar gittim test sonucunu da göstermeye, doktor keseyi gördü ama bebeği göremedi iki hafta sonra tekrar gel dedi. Alttan muayene edersek gözükür dedi ama istemedim. Çok yürüyünce, yorulunca ve geceleri kasıklarıma Ağrı giriyor. Göğüslerim ağrıyor. Halsizlik var. Duygudurumum karışık, bir anda beklemediğimiz zamanda geldiği için sürece kendimi hazırlamaya çalışıyorum 🥹