Neslihan1309 Kızlaaaaaar 🙌🙌 5+1Haftalık oldum bugün. Bana yakın olan haftalar yazında konuşalım ,belirtileriniz neler, ne zaman doktora gittiniz veya gidiceksiniz keseniz gözüktü mü? Benim doktorum pazartesi çağırdı keseyi görmek için . 🧿
2Princess1Mom Neslihan1309 4+4 idrarda kanda pozitif. Henüz doktora gitmedim ayın 20sine randevu aldım. Kasıklarımda çok batma oluyor, gögüslerim çok acıyor, burnum tıkandı nefes alamıyorum gebelikle alakası var mı bilmiyorum ama her hamile kaldığımda böyle oluyor. 😂
BnurA Neslihan1309 9 haftaya girdim 5 haftalıkken idrar testinde çıktı hemen doktora gittik 8mm kesem vardı 6 haftada bi daha gittim iki kese göründü
Hamide_00 Neslihan1309 evet cnm öğrendiğim de beş haftalık dı keseyi gördük şimdi yedi haftalık olduk sekizinci haftasında kalp atışını dinlemeye gideceğiz inşallah
-Cansu- Neslihan1309 evet vercem sağlık ocağına bir gideyim kan için dedim ilk gebeligimde de erken öğrendim doktor alttan görmek için çok zorlamıştı beni ondan biraz kese oluşana kadar gitmek istemedim bu sefer birkaç gün daha bekleyeyim diye düşündüm
-Cansu- 2Princess1Mom Tüm bendeki belirtiler aynı burnum tıkalı hasta olmuş gibiyim ama hasta değilim kasık göğüs ağrısı çekiyorum bide biraz koku hassasiyetim oluştu
minikdefnemm 2Princess1Mom ay şaka mı benimde adet tarihime göre 4+6 aşırı burnum tıkanıyor gece uyuyamadım hahahahah hamilelikten mi acaba bende sinir oldum hatta 🤣🤣🤣🤣🤣
Neslihan1309 BnurA benimde şuan 5+1 Doktorum pazartesi gel diyor , yani 6.hafta oluyor keseyi daha net görürüz diyor . Senin adetin kaç gün gecikti canım ve ikiz olduğu için betan kaçtı
BnurA Neslihan1309 kan testi yapmadım idrar testinde anında çift çizgi oldu bekleme falan yapmadım adetim 5 gün gecikti anladım zaten hemen hamile olduğumu
Ceren1996 Neslihan1309 bugün ,6+3 olduk. Cuma ilk kontrole gidicem 6+5 olcaz. İnsalalh keseyi kalbi bebisi görürüz. 🤲
Nilayy95 Neslihan1309 5+3 üm keseyi 4+6 da gördük şükür 🙏🏻 şimdi memlekete geldik on gün duracağız dedik döner dönmez doktor yanıma uğrayın kalp atışını dinleyelim dedi. Böyle bende kuru bir mide bulantısı oluyor bi sabah birde akşam. Kokulardan tiksiniyorum. Birde hiç bi şeye tahammülüm yok ekstra sinirliyim önüme geleni tokatlamak istiyorum. Ve aşırı gaz var ve kabızım 🥺 sen ne durumdasın
SEYDA3568 Nilayy95 o sinir bndede var ozellıkle nedense eşime 😄😄😄 bende 6 haftalıgım 4 de keseyı gordum 19 undada bebegı görcem ınsallah🤲
gunesveguney Neslihan1309 5+5 oldum bende bugün 🌸 normalde son adete göre 6+5 olmam lazımdı ama geç döllenmeymiş 🙈 5+1 de keseyi gördük biz çok şükür, cumartesi 6+1 oluyoruz kontrol var bakalım kalp atışı duyabilecek miyiz 🥹 göğüslerim çok dolgunlaştı hassaslaştı benim bide 2 gündür mide yanmam var arada bazı korkulardan tiksinti geliyor 🙈
Bnsss 5+2 burnum tıkalı ,kuru miğde bulantım var ve halsizim dün keseyi gördük 🙏 haftaya bebek belli olur mu ???’