Gzm34 iremd-1798 ilk bebeğinizi emzirmiş miydiniz? Emzirenler galiba daha uzun zaman sonra regl oluyor. Ama tabi bu genel geçer bir şey değildir. Benim bebeğim emmiyor sütüm de az o sebeple erken olmuş olabilirim.
iremd-1798 Gzm34 olabilir çünkü ilk kızım 1 ay emdi sonra bıraktı 40 ım çıkınca oldum. Bu kızım 3 buçuk ayı geçti emiyor hala olmadım onunla alakalı olabilir