iremd-1798 Kızlar bebeğim 3 buçuk ayı geçti 4 olacağız ama ben hala adet olmadım. İlk kızım da 40 ım çıktığı gibi olmuştum siz ne zaman oldunuz normal mi acaba bu durum? Ne kadar olmazsam doktora gitmeliyim ? ☺️
Alisde iremd-1798 ben 1 sene kadar adet gormedim rahim duvarim ip inceydi doktorum epey adet gormeyebilrisin demisti bi sorun teskil etmemisti sonrasinda hep duzenli oldum
Zuluss iremd-1798 bende kızımdan sonra hemen adet oldum ama şu an oğluma hamileyim bakalım ne zaman olucam
iremd-1798 Elzemm_ anladım 1 yıl da baya uzun süre sıkıntılı bir durum gibi gözüküyor ama normalse sorun yok☺️
sacmalamakizim iremd-1798 Emiyorsa 1 seneye kadar olmamak normal diye biliyorum, bende 40’ım çıkınca hemen adet oldum, bunda nasıl olur bilemiyorum.
iremd-1798 sacmalamakizim evet emiyor ilk kızım çok az emdi bu kızım emiyor o da etkiliyor olabilir tabii ki ☺️ merak ettim sorayım dedim teşekkür ederim
iremd-1798 kindacute hmmm bunu bilmiyordum belki de olabilir ilk kızımda olandan farklı bir şey yaşadığım için tedirgin olmadım değil acaba bir sorun mu var dedim çok sağolun ☺️
Gzm34 iremd-1798 ben 22 eylülde doğum yaptım 8 kasımda regl oldum yani 1.5 ayda oldum. Kişiden kişiye değişiyor bu durum o yüzden geç olunca da nolmaldir bence.
iremd-1798 Gzm34 öyle sanırım ben ilk kızımda 40 ım çıktığı gibi oldum. Bu kızımda olmayınca merak ettim ☺️
Gzm34 iremd-1798 ilk bebeğinizi emzirmiş miydiniz? Emzirenler galiba daha uzun zaman sonra regl oluyor. Ama tabi bu genel geçer bir şey değildir. Benim bebeğim emmiyor sütüm de az o sebeple erken olmuş olabilirim.