Nur67 Galiba bu sefer çıktı bebe time marka bu sefer yaptım birsürü fotoğraf atıyorum hadi bakın 🥲🥲🥲 kızlar gözle daha ney görünüyor 
Momellaa Nur67 bebe time bende de silik çıkarmıştı ama negatifti kan bence kan ver kafan karışmasın umarım vardır ❤️
atlasinannesi_ Nur67 büyük ihtimalle geç döllenme olabilir kan da verebilirsiniz bir kaç gün bekleyip bir daha da test yapabilirsiniz
Nur67 Merry_ evet ya şimdiki haline de bakar mısınızzz daha belirginleşti 
ezgickm Nur67 biz çizgi var canım keşke sabah ilk idrarla yapsaydın 😃 hemen acilde var sabah gidip öğleden sonrayı bekleme bence😄
Nur67 ezgickm sabah kaset yaptım o kadar silik çıktı ki görünmüyordu bile bunda ben çok ney görüyorum suan