Esinnur63 GirlandBoy_Mom kese görüne bilir ama bebeği ve kalp atışını göremeye bilirsin kalp atışını 6 haftalıktan sonra dinliyorlar
GirlandBoy_Mom ezgickm dayanırım canım ya iptal ettim randevu mu zaten 28 ine randevu vardı aldım sadece eğer atıyorum haftaya 22 sinde bulursam giderim bu hafta gitmeyi düşünmüyorum
Morkalpannesi GirlandBoy_Mom evet canım bencede bekle hiç olmazsa 5. Haftada git ozaman görünür kesin
Bseldatgain GirlandBoy_Mom betam 4338 çıktı kuzum bugün 5+4 üm ama karından göremedi alttan muayene ile göründü kese 7 mm
dyann1 Bseldatgain benim de aynı canım 5+4 bugün gittim karından gözükmedi alttan leke olursa korkma dedi sende oldu mu
-Cansu- GirlandBoy_Mom yaaa bende 4+3üm evde test yaptım pozitif çıktı ama hastaneye gitmedim biraz bekleyeyim kese kalp atışı fln duyayım diye düşündüm
GirlandBoy_Mom -Cansu- evet canım beklemekte fayda var bende beklicem 1 hafta en az hayırlı olsun bu arada🥰
dyann1 Bseldatgain evet karından gözükmüyor alttan bakalım dedi gerekli mi isteğe mi bağlı diye sordum istemiyordum alttan o da şuan için gerekli dedi baktı işte 9.9 mm kese var dedi leke olursa korkma dedi
Bseldatgain dyann1 canım benim de 7 mm çıktı. Ama leke gelirse korkma demedi inşallah gelmez korkarım yoksa panik biriyim 🥹