-Cansu- GirlandBoy_Mom yaaa bende 4+3üm evde test yaptım pozitif çıktı ama hastaneye gitmedim biraz bekleyeyim kese kalp atışı fln duyayım diye düşündüm
GirlandBoy_Mom ezgickm evet canım haklısın beklicem heralde ya beklemekte fayda var zaten rahatsız gibiyim en mantıklısı bi seferde gitmek
Morkalpannesi GirlandBoy_Mom evet canım bencede bekle hiç olmazsa 5. Haftada git ozaman görünür kesin