Esra_1609 Mahbuss ben hala adet olmadım canım dün kan testi verdim sonuçları bekliyorum. Bir de dün tekrar hem erken gebelik hem de kaset test yaptım negatifti pek umudum yok yani. Hayırlısı olsun inşallah hemen çıkar sonuçta ona göre doktora gideceğim.
Esra_1609 Mahbuss Amin inşallah canım benim kan sonucu hala çıkmadı, dün ve bugün sol kasığımda şiddetli ağrı oldu, şimdi de şiddetli olmadan devam ediyor acile gideceğim.
Esra_1609 Mahbuss beta 2 çıktı canım kadın doğuma randevu aldım gecikmenin sebebini öğrenmek için. Hayırlısı olsun inşallah
Mahbuss Esra_1609 bende adet oldum ama hala sol kasık ağrım var. Hiç böyle olmamıştı Beta negatif dediler banada 2 gün önce Ama sonucu düşmedi ennabiza kaç çıktığını göremedim. Ama burda 2 çıkıp yükselen de var
Esra_1609 Mahbuss gebelik umudum kalmadı canım adetim başlar mı bilmiyorum da kadın doğuma gideceğim hayırlısı olsun inşallah hakkımızda, Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🤲 💓