Mimnak Fersuncan efe ismini çok seviyorum ama bna hep efeler çok yaramaz olur diyorlar sizinki nasıl 😂
Msl_ege Bende bulamıyorum yaaa 😭😭 burda erkek ismi postu girince hemen dalıyorum ama hep aynı isimler . İsimsiz doğcak herhalde
Fersuncan Mimnak henüz karnımda ☺️ 21+1 haftalığız... Hurafe onlar ben inanmıyorum ☺️ Soyadımız diye demiyorum Can ismi de güzeldir♥️ Ben kısa ve net isim sevenlerdenim 💁🏼♀️
Sibellaa Mimnak canını seven efe koymasın bizde var baş belası. Demişlerdi bizede efeler yaramaz oluyo diye dinlemedik. Ablam çocukla uğraşmaktan 20 yıl yaşlandı
Mimnak Ben ömer , yusuf , murat selim emre gökay gibi isimleri seviyorum ama hepde cevremde var onun için yanaşmıyorum gerçi daha cinsiyetide öğrenemedik 🤗
Muzaffer Senay19 oğlum bar adı yağız 💕 hayırlı evlat 14 yaşında bir oğlum daha olsa adı yağız olur yine o derece 😇😍🥰
Zikzak Bende bulamadım babam bi öneride bulundu yavuz selim nasıl sizce o olmazsa hamza koyucam iki isim pek sevmiyorum aslında 🤔
meryemm_demir Senay19 Allah izin verrse benımde oğlum olacak ilk oğlumun adı Mahir Çınar ikinciye Ömer asaf veya Seyit Ali düşünüyoruz Yaman da olabilir canım 😊
Merveyarali Kizlar anlamı herseyden daha onemli diye dusunuyorum her harfin insana verdigi bir enerji var ve isim karaktere mutlaka olumlu veya olumsuz etki ediyor araştirarak koyun derim bizim ahmet olacak ikinci isim arayışındayiz anlami ve enerjisi guzel bir isim ariyorz
Lidyasmom Senay19 Bizim prensesimiz olacak💕 Ama erkek olsaydı Çağın koyacaktık ben beğeniyorum Çağın ismini. Demir de güzel olabilir
HaticeNur Senay19 bn insallah Yiğit Eren koyucam ama onun dışında Uygar ismide çok hoşuma gidiyor yaygın bir isim de deil belki fikir olur sizede