koza08 çok şükür duydum canım pıhtılı kanamam olduğunda dedim eyvah gitti mi acaba benim de 2 yıl sonra oldu mucizem rabbim bize bağışlasın doktorum eski kan ve yerleşmedir sen dedi elin kesilince kanayan taze kanı biliyosun öyle kan tehlikeli dedi kahverengi yada pembe yerlesmedir her pıhtı da da bebek düşmez o kadar kolay değil kanaman çok yoğun olur dedi birde kanaması 9 ay devam edip sağlıkla kucağına verdiğimizgebelerimiz vardı dedi