gulezer81 benim 30+6 da oldu aşırı kanamayla hastaneye gittim.1 cm açılmam vardı. Doktor çatı muayenesi etti ve bebeğin kafasına dokunabiliyorum demişti. Sancım da vardı. Ben de sizin gibi hastanede yattım bir gün. Eve gidince en ufak bir sancida geri hastaneye gidiyordum. Sağ olsun kayınvalidem çok ilgilendi. Yemeğim önüme geliyordu. ilaçlarım … 37. Haftaya kadar böyle yattım. Daha sonra da çok şükür bir şey olmadı ağır iş yapmadım ama artık hareket etmeye başladım. 38 +5 te suyum azaldığı için doğum yaptım. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. He bir de o zaman bebeğimin kilosu da 2250 ydi