Mariam2 evet hep düşük riskim vardı kanamam oluyordu ilaç alıyordum hastanede yatmıştım falan bilmiyorum belki devlet olduğu için hiç sezaryen teklif edilmedi doğum başladı dediler açılman devam eder hastaneden çıkaramayız dediler ben istemedim burda yapmıcam memleketime gidicem dedim doktor yolda doğum olabilir riske atma falan dedi istiyorsan da imza at çık dedi bende tamam dedim çünkü yanımda eşimden başka kimse yok ilk bebek tek başımıza yapamazdık bebek kıyafetlerini bile anneme gelicem diye yıkama vs yapmamıştım çantam hazır değildi imza attım çıktım bir iki gün yattım eşim izin aldı hemen beni getirdi çok şükür ki 39 da doğdu, sürekli sancı çıkıyordu nst de 100 bile olduğu oluyordu o 33-39 hafta arası ama ben hissetmiyordum hatta doktor bir defa bu doğum sancısı sen nasıl hissetmiyorsun demişti, alttan muayene falan yapılmadım kendi doktorum da istemedi onun da etkisi vardı bence bekleyebilmemin, yoksa o doğum sancısı bu dediği zaman gel bir bakalım açılma var mı dese belki daha erken doğardı