ervaca1507 Daha gitmek istemiyorum bi süre bekleyim hepsi bir ayarlansın istiyorum. Gidince beklerken stres olunuyor veya insan yoruluyor.
Aleyysss000 ervaca1507 söylemiştim çok zor bir süreç ya beklemek eğer sabredebilirseniz 8. Hafta gidin hepsini beraber görmüş olursunuz rahatlarsınız çünkü kimi bebeğin kalp atışı vs 7. Haftada da görülmüyor
Berrakk39999 ervaca1507 ben de aynı şekilde azaldı diye çok korkuyordum bugün gittim keseyi gördüm şükür korkmanıza gerek yok :)
ervaca1507 Berrakk39999 çok şükür adınıza sevindim. Sadece devamlı gidince insan biraz yoruluyor zaman geçmek bilmiyor tedirgin olunuyor
Berrakk39999 ervaca1507 maalesef benim bir de kürtajım var o yüzden sürekli diken üstündeyim. Sag salim kucagımıza alalım inşallah