Berrakk39999 ervaca1507 ben de aynı şekilde azaldı diye çok korkuyordum bugün gittim keseyi gördüm şükür korkmanıza gerek yok :)
bengonca Bu gün azalır 2 hafta sonra başlar. Gebelikte her belirtiye mana aramayı bırakalı çok oldu benim 😂😂😂
ervaca1507 bengonca daha kontrole gitmedim yarın icin gideyim diyorum tam 35 36 gün arası olucak sizce kese gözükür mü?
Aleyysss000 ervaca1507 evet yeri geliyor 3 gün kayboluyor sonra geri geliyor ama doktor kontrolü için çok erken sabredebilirseniz beklemenizi tavsiye ederim yok keseydi yok bebekti yok kalp atışıydı her birini beklemek stres
ervaca1507 Aleyysss000 çok katılıyorum size gitmek istemedim aslında ama yarın kan sayımı vitamin kontrolü vs için en azından gitmem gerekiyor. İnşallah hayırlı sağlıklı geçer süreç
ervaca1507 Aleyysss000 bu sefer herhangi bir vitamin düşükse onu tedbiren kullandırıyorlar o yüzden gideyim diye düşündüm ama
ervaca1507 Aleyysss000 hiç bakmadı gözükmez diye şükür beta da yükselmiş 3-4 kat. Su an yeni baya zaten
Mmehtappp Bende 5. Haftadayim cumartesi kese görünmedi alttan muayene ile göründü iki hafta sonra tekrar çağırdı kan ve bebeği görmek için
Aleyysss000 ervaca1507 betanın düzenli artması güzel bir dahaki kontrolünüzde bebeği görür kalp atışını da duyarsınız inşallah 😊